czwartek, 4 grudnia 2014

30 faktów o mnie!

Cześć!
Dziś zapraszam Was na post trochę odmienny od tematyki bloga. Uznałam że dobrze na początku jest poznać osobę i coś o niej wiedzieć


1.Słucham tylko i i wyłącznie rapu od dobrych paru lat.
2.Nie lubię odbierać rozmawiać przez telefon, pisać przez komunikatory. Wolę rozmawiać na żywo. Często zdarza mi się nie odbierać telefonu i nie odpisywać gdy nie mam na to ochoty.
3.Jestem tradycjonalistkom i cenię sobie prostotę.
4.Boję się straszliwie żab. Już od nich wolę pająki.. ;)
5.Bardzo nie lubię gdy ktoś wpycha się w moje życie i za dużo się interesuje. 
6.Biegam!
7.Nie jestem dobra z przedmiotów ścisłych.
8.Nie umiem i nie lubię pływać i jakoś na razie nie mam zamiaru uczyć się tego.
9.Kiedyś namiętnie oglądałam serial Pierwsza miłość ale przestałam. ;(
10.Kocham chipsy i słodycze!
11.Źle znoszę zimę.
12.Od dłuższego czasu nie oglądam w ogóle telewizji. 
13.Nienawidzę śpiewać.
14.Dużo osób mi mówi że wyglądam na więcej lat niż mam.
15.Ostatnio zmieniłam szkołę :)
16.Kiedyś się buntowałam przeciwko lekarzom, często dochodziło w gabinecie do uciekania, szarpanin, krzyków :D Dziś już się ogarnęłam
17.Mam 173 cm wzrostu.
18.Nienawidzę wstać rano, przez prawie całą podstawówkę byłam spóźniona na lekcje :P
19.Nie śmieszą mnie kabarety, nigdy nie rozumiałam co jest w nich śmiesznego
20.Cenię u ludzi NORMALNOŚĆ. :)
21.Szanuje ludzi.
22.Jestem spod znaku koziorożca.
23.Bardzo lubię prasować. 
24.Nie mam w sobie zawiści i zazdrości. ;)
25.Smakują mi frytki z majonezem <3 wiem że dla większości jest to ohydne :D
26.Uwielbiam film "Titanic" kiedyś był okres czasu że oglądałam go codziennie przez jakieś 3 tygodnie :D
27.Nie wzruszył mnie film "3 metry nad niebem" ale uważam że jest dobry.
28.Kiedyś czytałam Harry Potter'a, przeczytałam w całości pierwsze 3 części, przy 4 poległam :D ale mam zamiar przeczytać wszystkie do końca.
29.Jestem dość wybredna pod względem ciuchów. Nie kupuje czegoś od tak, dany ciuch musi mnie wręcz zachwycić bym mogła go spokojnie kupić :D
30.Totalnie nie ogarniam fizyki..

"Jesteś głosem w ciemności, światłem w tunelu i
drogowskazem życia, z Tobą łatwiej do celu iść" 
<3 <3 <3 !

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. heh, a no co zrobić.. :)
      tylko współczuć że niektórzy nie mają swojego życia ;)

      Usuń